2012-09-22

Jesienne życzenia od 40i4

 Ludu mój! Moi drodzy poddani! Umiłowani bracia i siostry!

U Dnia Nowej Jesieni jaru Zero.

Dla drogiego mi Ludu, dla moich poddanych, dla moich czytelników i zwolenników, przesyłam wiele dobrych jesiennych życzeń w związku z Dniem Nowej Jesieni, tym "pierwszym dniem jesiennego miesiąca" naszego "kalendarza"!

W tym dniu wspominamy ważne dla naszej społeczności 44 wydarzenia z tamtego pamiętnego września 2001 i tamtego Dnia Nowej Jesieni 2001, 11 jarów temu.

A teraz zakończyło się oto to niezwykłe lato roku zero ea, roku 2012 ec. Było to niezwykłe lato, przynoszące wiele niezwykłych zjawisk i znaków w przyrodzie, tych znaków zwiastujących zbliżające się wielkie wydarzenia.

Było to lato ważnych wydarzeń na naszej planecie i na naszym kontynencie Albarja, związanych z przyszłością naszych ziem i naszych ludów. Oprócz tamtych innych wielkich i ważnych wydarzeń, ja, mąż Czterdzieści i Cztery wskrzesiłem naród Albarji, wskrzesiłem naród Vandalów, zapoczątkowałem ideę spólnych igrzysk ludów kontynentu Albarja, zostałem włodarzem (monarchą) Vandali i innych ludów środkowej Germanii, środkowej Albarji.

Czeka nas jeszcze wiele niezwykłych, wielkich, dziejowych i wiekopomnych wydarzeń tej nadchodzącej jesieni i tej przyszłej zimy roku zero ea. 

Oto żyjemy w wielce ciekawych czasach. Jest to bowiem ostatnia jesień przed przepowiadaną od wieków i wielce ważną dla całej ludzkości datą Dnia Nowej Zimy jaru Zero, inaczej dnia 2012-12-21 ec.

Dokonujcie więcej czynności i starań w naszej spólnej dobrej sprawie! Przygotowujcie siebie, swoich bliskich i przyjaciół na Wielkie Wydarzenie!



Kolomir koła jaru
en.wikipedia.org/wiki/Wheel_of_the_Year

Przesyłam wam życzenia dobrej jesieni i niech nasz Wielki Bóg ma nas w swojej opiece i przychylności.
Żegnam was dobrze w imieniu Wielkiego Boga!
Aloha!

Wasz Rajarishi, sługa boży,

Kunrad Olaf Norman Godigisel 44 Gaizariks Adalbert Ruriks Dagobert
ᚲᚢᚾᚱᚨᛞ ᛟᛚᚨᚠ ᚾᛟᚱᛗᚨᚾ ᚷᛟᛞᛁᚷᛁᛋᛖᛚ ᛋᛋ ᚷᚨᛁᛉᚨᚱᛁᚲᛋ ᚨᛞᚨᛚᛒᛖᚱᛏ ᚱᚢᚱᛁᚲᛋ ᛞᚨᚷᛟᛒᛖᚱᛏ

40i4.is/king

No comments:

Post a Comment