2012-10-17

Act of God, czyli kolejne Znaki Czasu 44 na Stadionie Narodowym

Act of God, czyli kolejne Znaki Czasu 44 na Stadionie Narodowym, czyli kolejny "cud nad Wisłą"


Wczoraj, dnia 2012-10-16 w brytyjskiej telewizji ITV w Anglii, komentatorzy nazwali tamtą ulewę nad Stadionem Narodowym w Warszawie "Act of God".

Wczoraj, dnia 2012-10-16 w nad Stadionem Narodowym w Warszawie zaczął padać deszcz, który doprowadził do niewyobrażalnego i bezprecedensowego wydarzenia, czyli do odwołania tamtego wielce ważnego meczu futbalowego Anglia - Polska, wobec wielkiej głupoty i niekompetencji organizatorów działania tego wielkiego i wielce drogiego Stadionu Narodowego, tej "dumy polskiego narodu" oraz organizatorów samego tamtego meczu.


https://www.youtube.com/watch?v=KfnjiDeLXok

Już kila tygodni temu, kiedy to doszło do wyschnięcia rzeki Wisły zwracałem na to uwagę i zapowiadałem, że ten rok 2012 to jest szczególny rok i że te niezwykłe wydarzenia to są "Znaki Czasu 44". Wzywałem ludzi do otwarcia oczu i umysłów i dostrzegania tych niezwykłych wydarzeń, tych Znaków, zwiastujących nadejście Czterdzieści i Cztery i wielkie wydarzenia.

on40i4.blogspot.com/2012/08/znaki-na-niebie-i-ziemi.html
on40i4.blogspot.com/2012/09/te-znaki-na-niebie-ziemi-i-wodzie.html


Oto we wtorek, dnia 2012-10-16 doszło do pojawienia się kolejnego widomego symbolicznego Znaku, widomego dla milionów ludzi w Europie. Wydarzył się kolejny "cud nad Wisłą"! Odwołano mecz najwyższej rangi z powodu ulewnego deszczu ale na stadionie wyposażonym w przeciwdeszczowy dach!

Ja, mąż Czterdzieści i Cztery, oglądałem w tamte wydarzenia w Warszawie, stolicy Polski, w telewizji z Londynu, stolicy Anglii.

Wołam i wzywam ludzi w Polsce ponownie do opamiętania i nawrócenia!
Otwórzcie drzwi dla Czterdzieści i Cztery!

Kunrad 44, Czterdzieści i Cztery,
London, England

No comments:

Post a Comment