"Elity tracą wiarę" - prof. Zielonka o nadchodzącej "strasznej europejskiej jesieni"
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,12473062.html

Elity tracą wiarę, ale nie "Elita Elit", czyli Czterdzieści i Cztery

Wywiad Jacka Żakowskiego z prof. Janem Zielonką "Straszna jesień Europy" w najnowszej POLITYCE zawiera opinie na temat pogorszającej się dramatycznej sytuacji w rzeszach Unii Europejskiej.
Jam Czterdzieści i Cztery.
Ja, "mąż straszny" nie mam strachu przed "straszną europejską jesienią" bo przepowiadałem te trudności od dawna i to ja mam szansę pomóc narodom Europy w dziele odbudowy i odrodzenia.
"Elity tracą wiarę"? Ale wiary nie tracę ja, Czterdzieści i Cztery, ja - "Elita Elit", bo ja mam te idee, te pomysły, których tak brakuje tym europejskim elitom, tym bezradnym europejskim publicystom, profesorom, duchownym, tym bezradnym, nieudolnym, szkodliwym politykom.
Dlaczego redaktorzy, jak red. Żakowski nie zrobią wywiadu ze mną, z mężem Czterdzieści i Cztery?
Chcecie idei dla Nowej Europy? Ja je mam!
Ja czekam od dawna na zainteresowanie mediów, ale przede wszystkim naszych obywateli.
Jak do tej pory, to wygląda na to, że do ratowania upadającej Europy zabierają się politycy i działacze ci sami, którzy do tego całego upadku sami doprowadzili swoją nieudolnością i głupotą.
Chcecie dowiedzieć się nowych idei, musicie dopuszczać do mediów nowych ludzi z tymi ideami…

http://40i4.wikidot.com/elity-traca-wiare
Czterdzieści i Cztery ( +44)


Wariat? Oszust? Czy geniusz i zbawca? 
Jaka jest prawda o tym "Czterdzieści i Cztery" - pokaż innym co myślisz o tym blogerze!
Kim jest ten bloger "Czterdzieści i Cztery"? Ankieta 
Proszę, weź udział w ankiecie! Powiadom innych!

....