2012-09-10

TVP bez Paralympics, czyli dowód upadania RP

Telewizja Polska  bez transmisji z Paralympics w Londynie, czyli dowód na upadanie finansowe RP

Właśnie słuchałem audycji Komentarze TOKFM w której rozmawiano między innymi na temat niepełnosprawnych i innych kalek i ich trudnościach życiowych w Polsce.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151011607477130&set=a.146262562129.124395.76134197129

Kilkakrotnie wspominano jakoś z rozczarowaniem i oburzeniem, że TVP, czyli państwowa,rzeszowa Telewizja Polska nie relacjonowała na bieżąco, nie transmitowała wydarzeń z tej sportowej imprezy Paralympics w Londynie.



Kiedy usłyszałem już kolejny raz wypowiedź o tym jakoby TVP jakby "bojkotowała" relacjonowanie Paralympics z Londynu, to uświadomiłem sobie, że redaktor w Tok FM i jego rozmówcy i słuchacze radia... po prostu chyba naprawdę wierzą w to co mówią!

Ja nie wiem jak jest naprawdę.. zastrzegam to otwarcie, bo nie byłem w TVP w trakcie podejmowania decyzji w tej sprawie... ale dla mnie sprawa jest w miarę oczywista. Moje mniemanie w tej sprawie opieram na ogólnie dostępnych wiadomościach podawanych w polskich mediach.

Ogłoszenie 40i4

W związku z tą sprawą nie przeprowadzenia transmisji z londynskich Paralympics w panstwowej Telewizji Polskiej oznajmiam obywatelom RP moje mniemanie, że fakt ten nie jest spowodowany niechęcią władz RP, albo władz TVP do osób niepełnosprawnych, albo do ich pokazywania, albo do promowania ich fizycznej i społecznej aktywności!

Oznajmiam, że według mojej wiedzy i domysłów, fakt ten jest kolejnym, jeszcze jednym i to bardzo wyraźnym i dobitnym dowodem na to, że finanse tej rzeszy, Rzeczypospolitej Polskiej są w kiepskim stanie. Czy wy nie słyszeliście, że państwowa TVP ma wielkie kłopoty finansowe?!

Przecież politycy Platformy O. jak by tylko mogli, to by bardzo chętnie pokazywali swoje pozytywne nastawienie do niepełnosprawnych choćby tylko dla swoich celów propagandowo wizerunkowych! Ale oni na to po prostu nie mają już pieniędzy!

Państwowa TVP jest w finansowym (między innymi) kryzysie, tak jak i cała ta Rzesza Polska! Dług rzeszy rośnie, dochody spadają, wydatki rosną! Ta zabawa w kapitalism i demokrację już się powoli zbliża do marnego końca!  Czy wy nie wiecie co się dzieje w upadłej rzeszy Grecji,Ellady?!
Czy wy jesteście już całkiem ślepi?!

W upadłej finansowo rzeszy Ellada nie tylko nie będzie pokazywania niepełnosprawnych sportowców w TV ale nie będzie po prostu funduszy na zasiłki dla nich. Koniec zabawy w "panstwo opiekuncze"! Będą głodować? Będą żebrać? Będą popełniać samobójstwa? Całkiem możliwe...

Polska jest w kolejce do bankructwa! To jest tylko i wyłącznie sprawa czasu! Nie ma pytania "czy?" ale jest pytynie "kiedy?"!

Myślałem, że wy to wiecie!
Przecież ja, Czterdzieści i Cztery piszę o tym kryzysie od jakiegoś czasu! Piszę o "Znakach".. . Oznajmiam moje zbliżające się "nadejście", i próby szukania dróg wyjścia z tej nadciągającej katastrofy... Wy to chyba wolicie lekceważyć?

Zresztą nie tylko ja o tym głoszę. Związki zawodowe, ekonomiści, publicyści od dawna ostrzegają o pogarszającej się sytuacji finansowej RP.
Była zabawa, wielka zabawa w Euro2012 a teraz kasa rzeszy jest pusta....
RP nie ma pieniędzy na płacenie setkom firm budowlanych za Platformy O. plan budowy autostrad. Bardzo wiele przedsiębiorstw już upadło albo stoi na skraju upadku, a wy się przejmujecie tym, że w TVP nie było transmisji z igrzysk?!
A co z upadającymi finansowo szpitalami, szkołami? 

A wszystko to dzieje się w rzeszy w której jest nadal wzrost gospodarczy!!!! A co będzie jak i w samej Polsce pojawi się recesja gospodarcza?... Zastanówcie się nad tym!


Wasza Rzeczpospolita Polska chyli się ku finansowemu i moralnemu upadkowi, a finansowe kłopoty Telewizji Polskiej i nieobecność transmisji z Paralympics są jednym z wyraźnych przejawów tego procesu!

Obywatele RP! Otwórzcie nareszcie oczy i umysły! Zacznijcie nareszcie racjonalnie MYŚLEĆ!
Wasza rzesza się rozpada sama od środka! 



Wariat? Oszust? Czy geniusz i zbawca? 
Jaka jest prawda o tym "Czterdzieści i Cztery" - pokaż innym co myślisz o tym blogerze!
Kim jest ten bloger "Czterdzieści i Cztery"? Ankieta 
Proszę, weź udział w ankiecie! Powiadom innych!

....

No comments:

Post a Comment