2012-09-08

Kim jest ten bloger "Czterdzieści i Cztery"? Ankieta.

Zaproszenie do ankiety

Zapraszam wszystkich uprzejmie do wypełnienia tej ważnej ankiety na temat blogera "Czterdzieści i Cztery". Proszę o przeczytanie wszystkich opcji przed wybraniem najbardziej właściwej odpowiedzi. Możliwości układane są w kolejności przypadkowej.

Dlaczego taka ankieta?

Zaobserwowałem ciekawe zjawisko w związku z moim pisywaniem na blogach.

Po moich 44. urodzinach na początku roku 2012 zacząłem publikować moje teksty jako "Czterdzieści i Cztery". Najpierw chyba mało kto to czytywał, potem czytywało więcej ludzi, ale komentarze bywały prześmiewcze i szydercze.
Potem jak niezrażony niechętną reakcją czytelników pisywałem nadal i to na tematy dość ważne i interesujące publiczność w Polsce, to zauważyłem, że ludzie czytują teksty, ale przestali komentować. Przestali nawet tak często szydzić.
Pod niektórymi moim tekstami, które ja uznaję za bardzo ważne i nawet historyczne w dziejach Europy, po prostu była "cisza", żadnych komentarzy... Tak jakby ludzie nie wiedzieli co o tym myśleć...

Ostatnio ponownie zaczęły pojawiać się komentarze pod moimi tekstami, mniej drwiące, bardziej "do rzeczy" ale jednak nadal jakby obojętne wobec sedna mojej działalności i przesłania, czyli nie uznające mnie za kogokolwiek ważnego. Ot jakiś kolejny bloger coś tam sobie pisze i krytykuje, tak jak tysiące innych blogerów.

Zastanawiam się jak interpretować te zachowania czytelników (albo nieczytelników, tych unikających mojego bloga). Dlatego stworzyłem nową ankietę blogową i proszę uprzejmie o branie w niej udziału i wyrażania opinii a także i zachęcaniu znajomych do udziału.

Ankieta

Ankieta znajduje się u bloga
http://40i4.wordpress.com/2012/09/08/kim-jest-czterdziesci-i-cztery-ankieta/

Dziękuję uprzejmie za udział w tej ankiecie!

Moim dotychczasowym czytelnikom dziękuję za wiele odwiedzin i zapraszam do dalszego zainteresowania!

Z pozdrowieniami,

No comments:

Post a Comment