2012-10-29

Zima i huragan Sandy jako Znaki Czasu 44

Zima w październiku i huragan Sandy jako kolejne Znaki Czasu 44


http://fakty.tvn24.pl/atak-z-powietrza,285709.html

Tej nocy, dnia 2012-10-29, wielki huragan Sandy uderzy w najbardziej zaludnione obszary USA w Nowej Anglii przerywając kampanię wyborczą na tydzień przed wyborami prezydenckimi w USA, w których bierze udział 44. prezydent USA.

Huragan Sandy jest największy od 100 roków,jarów i zwykle huragany w USA nie pojawiają się o tej porze roku i o takiej sile tak bardzo na północ Ameryki w obszarach Nowej Anglii. Jest to bardzo niezwakłe zjawisko! Mniej lub bardziej dotkniętych skutkami tego huraganu Sandy zostanie kilkanaście, kilkadziesiąt milionów ludzi.




Ja, Czterdzieści i Cztery już od miesięcy w tym roku 2012 piszę o tych specjalnych znakach mojego nadejścia. Wołam do ludu o przebudzenie się i zwracanie uwagi na te znaki w przyrodzie. Zapowiadałem parę tygodni temu wystąpienie kolejnych niezwykłych zjawisk.. 

Oto i są: 
* w Polsce - zima w październiku 
* w USA - niezwykły huragan Sandy uderzający pod koniec października 2012 w najbardziej zaludnione obszary USA, przerywający kampanię wyborczą 44. prezydenta USA! 


Ja, mąż Czterdzieści i Cztery wołam i wzywam was, dobrych ludzi, abyście zaczęli mnie popierać i szerzyć dobrą nowinę o moim nadejściu!  
Niech znaki w przyrodzie będą dla was dowodem tego, że ja NIE żartuję i że to sama Opatrzność mnie do was posłała -- mnie 44, 40i4, Czterdzieści i Cztery. 

Otwórzcie drzwi Kunradowi! 

Kunrad Czterdzieści i Cztery

No comments:

Post a Comment