2012-07-09

"Wypierdalać natychmiast! Mogą sczeznąć". Mocny głos redaktorek "Przekroju" ws. "Ukrainek panów WF"

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,12057261,_Wypierdalac_natychmiast__Moga_sczeznac___Mocny_glos.html


Ze mną jest odwrotny problem. Ja jestem Czterdzieści i Cztery. Jestem wieszczonym i od dawna zapowiadanym prorokiem i zbawicielem. Piszę coś do ludzi, próbuję ludzi informować, uczyć, prowadzić na dobrą drogę.. a ludzie myślą, że ja tylko ot tak, żarty sobie robię... że to moja "taka konwencja"...
A system finansowy, społeczny i polityczny wali się nadal...
Prawdopodobnie ludzie by chcieli, abym po nieboskłonie przejechał na ognistym rydwanie czy inne takie cuda, to by dopiero uwierzyli, że to nie żarty, ale śmiertelnie poważna sprawa...

A tym czasem... zajmujcie się dalej "celebrytami" typu WiF...

No comments:

Post a Comment